L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Blog!!! Aq rindu kat unk!
Friday, January 14, 2011 | 0 meooww[s]

Baru 2 minggu dahh tak than dah.. Nak menulis jewr.. Aq pown tak tau apa yang aq nak tulis sebenarnya. Apa yang pasti skunk nie tangan aq terketik-ketik menulis apa yg korang baca, Hehe... Gila !!! Fb pown aq tak lyan cam neyh taw! Weyh blog, aq nak iktiraf unk sebagai best fwen aq, bley kann? YEA! Bff now! Huhh Syok larh ada bff cam unk, unk tak keiash pown apa yang aq ckap.. AQ marah kat unk, unk diam jewr, bagus larhh tuhh. Itu membuktikan yang unk tu hormatkan perasaan aq neyh.. Tp.. Bila aku nangis  ko tak pujuk nohh.. kurang ajar yang mkan acar btol larh engko neyh...  XD Thanks for everything yea, dear..


       




         Pesanan SaYangs: Jangan jdi cam aq... GILA!!!
©