L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Sbar Jewr larh..
Tuesday, February 1, 2011 | 0 meooww[s]

Aq panas hati btol larh ngan sorang kak form 5 tuhh.. Hello!!! ingat dia orang penting kaa dlam skula tuh? Blah larh weyh.. Ape ke patut dia kata barang aq aq punye jaga? Ok larh, barang aku ,aku yg jaga larh tp dia tuhh, isyyy! Barang kengkawan aku suma dy buang. Menyakitkan hati btollarh!!!  Menyesal giler, dulu wak2 dy form4 baik tahap dewa, la nie, sifat mengalah kan Eargghhh!!! Sabar larh, aufa! Untuk orang yang rasakan drinya dikutuk,, baik minta maaf kat bdark yg korang rasa wat salah.  Aku tau kau dah lpas PMR pown.. Kmi tak lepas lgi, so jgan buang buku-buku rujukan, buku-buku latihan, BUKU2 TU BOLEH GUNA LAGI LARH!!! Aq denga ampa ngutuk geng aq. Ampa kata kmi bajet senior? Nie nak bgtau kat ampa sume neyh, buka telinga,mata korang semua. KMI MMG SENIOR SEBAB TUHH KMI BAJET!!! Tak puas hati, ckap face to face larh weyh, jangan jdi pengecut!!! 
©