L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Balik Daa..
Thursday, March 31, 2011 | 0 meooww[s]

Sudah balik - sudah balik! Syok2. Lega gila abah mai! Klou tidak sebenarnya tak boleh balik sebab ada drama untuk ZON SBP tp tapa lah. Baik balik, kan nanti tak payah skip wak2 Minggu Puteri nanty. Wookeyh2, sini ada banyak cerita,, tp taktau lah larat nak tulis ka tak. Tapa tapa kita try..

 Kna injection. Awww!

    Seripous skit nk hbaq maiyh. dengar cerita dari kengkawan yg da kna, depa kata sakit, sampai pengsan pun ada. Getar juga. lepas jewr rehat, sorang bdk 3F pown panggilah,
        " Weyh, klas ampa pulak pi bilik rawatan. Cepat! Kang nanti nurse garang marah"

                              Susah hati...



Dengar2 nurse GRANG tuhh aku jdi kecut perut . Terbayang - bayang di depan mata neyh.. Betapa basarnya jarum, betapa pedihnya jarum uhh.. Habis check mata pe semua, kmi pun menunggu giliran untuk di cucuk. Aku neyh haa, pnas punggung, pi sna pi sni. Dan, tenterennn, sampai turn bdak neyh. Aku dudk sat kat kerusi tuh sambil menjeling nurse sebelah yang sedang membubuh ubat dlam jarum. aku telan air liur. "Aufa tengok aku, Aufa" kta Ateen waktu nurse menyapukan ubat pelali ke kulitku. Aku sengih sat kat Ateen tp trus aku tutup mulut bila jarum masuk ke dalam kulit. Aku tarik napas dlam2 bila cik nurse tarik keluar jarum. "Okeh". Senang aje cik nurse tu ckap. Kurang asam jawa btol! Aku dengan pening2 lalatnya, dengan terhuyung hayangnya, melangkah dengan pnoh gemalai ke kelas... 2 hari kemudian, tangan aq start bengkak. Sakit kowt  [,.,']. Mujur dahh susut sikit arie neyh, klou tidak aku saman nurse tuhh..



©