L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Gila KOREA!!!
Thursday, March 10, 2011 | 0 meooww[s]

Serious aq ckap start dengar lgu Sorry2 dr SUJU, aq trus jatuh cinta kat korea singer. Diorang menari, cara diorang bernyanyi, cara diorang pegang mike = ada style larh.. Memang meletoop giler, beb! Pehh, Start dari tu, aku mula buka Youtube untuk mencari dan 'menyelidiki' lagi kumpulan korea yg lain. Memang tak sia-sia. Hasilnya? Inilah..

   Sat! Ada lagi..
   Neyh yang kedua,



 Cun betollarh cara diorang menari, kann?

     Yang neyh comeyh...

                     Neyh best gak!

                                                                         Manja.. Wow!


Banyak lgi sebenarnya tp yang neyh antara yg teratas dlam hati bdakBERRY neyh. *wexwex* Pepown, klou korang nak tengok lgi lagu-lagu,korang buka larh YouTube. Semua gerenti ada kat sna. Hehehe


Pesanan SaYangs: Klou video2 neyh lambat, harap bersabar erk! Terbuktilah internet korang tuhh tak laju ;)                    
©