L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
KETAWA ITU BAHAGIA
Saturday, March 12, 2011 | 0 meooww[s]

Wahh, tadi aku pergi pekena Char Koteaw kat Pekan Kepala Batas. Memang sedap plus lazat samadengan sedap perut.But that is not that story. Sementara menunggu pesanan sampai, abah berkongsi cerita.Tajuk nya, err... Boh pi laa, Melayu, Cina ngan Mamak.

Cuba korang bayangkan, apa yg akan korang baca lpas neyh...

Klou kita pergi, kdai mkan Melayu, mesti waiter dea mai, mai dengan kain lap. Bukan pen ngan kertas spt biasanya. Kain itu untuk lap meja, habis lap meja depa bru pi amik kertas ngan pen. Dea tanya kita den dea kta

" nak makan pa taww?" betol ark?

Klou kita pi kdai mkan cina, mmg waiter cina tak bawa kain lap. Depa mai ngan fast,kita tak duduk lagi dah tanya .

"lu mau makan apa,moi?" tp dlam masa yg sama dia bersembang dengan pelanggan sebelah.
"chengchonghia cheng chow" pebenda dea merapu pown kita tak tau..

Klou kita pi kedai mamak plak, dia mai dengan membawa semua pakej lengkap dan sempurna. Bersih dan selesa kdai diorang,kan? Keyh, dea mai tanya

"Nak makan apa?" sorang waiter mai.
Kita pown kata lahh "teh tarik ngan mee goreng satu"
trus kwan tuhh ckap"siap!"
 Tp bila kita tengok meja tuhh,habuk pown tarak.

Perasan tak?
©