L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Keikhlasan itu penting..
Sunday, April 3, 2011 | 0 meooww[s]

Betol tak apa yg aq tulis atas tuhh?  Betularh kowt - ya kaa? Ehh, jgan jd cam tuhh, betul dahh lah tuhh! Apalah ampa neyh... Sebenarnya aq tak tau yang klou kita buat kerja neyh ikhlas, kita syiokk, kita bahagia. The story begins with...

Awat boring sangat arie neyh? Fb chat pown, org2 yg tak terkenan d hati. Buka Youtube jewr lahh. Haiyss... "Along turun makan" laung abah. Haa! Abah balik pown. Tadi abah ngan boboy gi breakfast luar. Yang len skula, ibu gi kerja. Waktu makan, aku nampak abah amik kunci kereta. "Abah nak gi mna tuhh?"
Owh, abah ku kerja. "Along, nanti sidai baju taww". Aku mula buat muka. Tapi pikiaq2 blik,drpd termenung sowang2 baik buat kerja. Betul jugak kann? Aku angkat baju dari mesin ke bakul, aku hangkut bakul pergi ke amapaian di luar dan mula menyidai, dan menyepit.




Menyidai dan menyepit, menyidaidan dan meneyepit dan... aik? Da habis daa? Eh, tak silap aku tadi banyak baju.. Hilang kaa lari kaa? Tengok kat ampaian, dahh penoh. Rasa bahagia pulak, heran tak?



©