L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Sweet plus Hurts Memory, EVER!
Thursday, April 28, 2011 | 0 meooww[s]

Nak tao knp aq tulis cam tuhh? Sebab... Aku jatuh longkang!


Oit,anda!
Jgan gelakk. ampa ingat best kaa? Sedapp? Tak langggsung! Tak syiokk. Sakit aww.
Tulahh, budak SBP kan rajin riadah? Riadah sampai tak ingat dunia...
Epp! Aku tak suka. Benci!

Permulaan:
Una ngan Jell jlan berdua-an. Aq jlan sorang biaqpi depa lahh jlan dua-dua. Tengah dengar mp3 katakan.. Aq neyh jiwang, jlan sorang2 jlan atas longkang yg tertutup atas konkrit yg "tahan lasak". Macam mna kak terpeleot, aku tak tao tup2 aku terduduk ata satu penutup longkang neyh. Tapa2, fefirst kata tak sakit. siap gelak lagi dengan Una ngan Jell.

Klimaks:
Tiba2 aq rsa tak stabil. Rasa mcam bumi bergegar! KOnkrit yg cover longkang neyh crack. Aku cemas. Tak sempat nak kelip mata, tak sempat nak pikir pap! Aufa jatuh. Iekks,,, Air yg kehijau-hijauan, Aufa minta maaf sbb tak sempat sentuh awak. Kawan kawan saya yg cekap menangkap tangan saya menyebabkan kita tidak boleh 'berinteraksi'. Lega tak sentuh ang, longkang oii! Fuhh..

Tinggi-tinggi aq neyh, berdiri dlam longkang pun tak lepas!Haisy, nasib bdan.


Encik longkang sefamily, jgan harap aq nak langkah engkau lagi, huh!
©