L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
BESTIE foreva!
Tuesday, May 31, 2011 | 0 meooww[s]

    Hai, suma! Salam 1 Malaysia. Tengok, aku sahut seruan PM. Tp itu bukan isu disini... Isu sini ~ pasai kawan. Ehh, bukan ada sebelum neyh psai kawan ke? Ade, mmg ade. Cuma, yang neyh spesel sikit. Bukan psai teman istimewa ehh? Nak kna hempokk ngan ibu, buatlah. Neyh pasai sweet young teenager. Sorang neyh... Knp aku tak letak dia dlam post sebelum neyh. Ehem, bukan aku lupa, aku nk korang tao betapa specialnya dia neyh kat aku. Walaupun kmi dah lama tak bersua muka tp kmi still contact. La neyh pown dok contact tp pkai Fb aa. Dunia dahh majukan? Betul tak...

                                Anis Nabilah?

Ini cik Anis ku tersayang. Bdak SMJ. Comel plus cun plus baik hati plus suka gelak plus peramah sama dengan BESTIE Aufa. Lama tak jumpa unk, weyh. Seyez, rindu giler neyh! Sorry copy gambar senyap2. Klou unk tao mau unk mintak kat aku dua kupang kann? Alaa, unk neyh. Dengan aku pun berkira... HAHA .Ehh, hari tuhh aku jumpa adek unk.Si comot tuhh makin tinggi kann tp jgan risau, Aufa tinggi lagi.. *Haa, dia daa start perasan dahh!Uwekk. Macam2 nak tulis kat unk neyh, tp takut TERkeluar bahagian tak sepatutnya kang, mna nk nyorok muka. Tapa lah, mai kita buat ringkasan.  Ringkasan aku dlam bentuk WishList bley? Bley nohh ;P

* Jadi budak baik, aku tao unk jahat. *kidding ;D
* Unk jga makan minum unk elok
* Study biar dpat straight A's PMR. Aku tau unk pown PMR'11 's victim gakk kan? Senasib..
* Sayang family unk. Makesure depa happy ngan kelakuan unk
* Boyfie unk tuhh, setia kat dy. Aku tao byk gihh beratu tunggu unk
* Dont forget me taww!

Sudah kowt nohh... Nanti bila2 kita buat reunion ngan geng kita yg lain. Aci nohh?  Kirim salam aku kat depa. Kata "aku rindu depa gakk". See ya!
©