L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Its all About My Frens..
Monday, May 30, 2011 | 0 meooww[s]

Aku tatao knp aku semangat sangat nak buat post hari neyh. Dont ask me why sebab aku betul2 tak tahu.. Aku nak post psai kekawan aku neyh. yang cun, comeyh, garang, baik, jahat semua adalah! Dedikasi katakan.. Sorry HOT Fm,aku tak main lahh dedikasi kat radio.. Aku ada blog sendiri , beb! HAHA . Pastu, Hot Fm pown jwab : "Kmi pown tak hingin lahh..". Haa, sudah!

Cepat, orang pertama! LingDingDong *SHINee ver.

Neyh: Hana Izzaty . Dia neyh best! Kawan aku plin lama di SMSKP ( + SMJ sekali lahh). Hana yg pendek taww bukan yg tinggi.Cehh.. Ngutuk ngan dia best baq unk.. Pergh! Kalah kepedahan Chipster Hot n Spicy taww. Hahaa, add lah dy, pastu mengutuk dlam fb. Tak pasai2 aku dpat dosa..

Neyh, makcik Sha aku. Kwan neyh suka jealous kat aku. Pasai mamat Nickhun kat corner blog aku neyh lahh. Tak caya? Cuba baca budak kelolo tulis apa dlam ShoutMix aku tuhh >>.Haa, ini lah si Kelolo nya. Suka dengar dia kegelian, pernah hari tuhh aku cucuk pinggang dia : suruh dia jlan laju ckit. Dia pusing dan Watchha! Berpinar-pinar sat.


Neyh aunt aku yg ke2. Farihah Ain atau Frehah. Kawan aku yg suka ketawa, gelakk, laughing or something like that.  Pandai buat lawak. Dia ada cita2 unutk sertai Maharaja Lawak tp tak tercapai. Sebab apa? Isy korang neyh, dia student lahh! Habis dia study comfirm dia pergi ujibakat. Ujibakat Calon Bini Kyu Hyun. Itu pun klou ada aa.


Haa, neyh penyani dangdut aku import dr Indonesia. CikHazimah mengetoop! Mau kenalan? Picit >sini<. .
Dia rajin, *rajin ke? Uwekk! Tapi klou tahun lpas, mai time angin sempoi2 bahasa unutk tidor dlam kelas math, aku mula pasang radio dengar kawan neyh nyanyi lahh! HAHA . Memori 2 Nekad 2010..

Geng, dah lewat malam dah neyh. Aku masok tido bley? * bajet lebih..* Aku tido erk?

Kjap ada pic cun aku nak ltak neyh. Ushar aq taww! Yg pkai kaca mata + tudung pink tuhh. HAHA .


©