L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
About the JOURNEY..
Wednesday, June 8, 2011 | 0 meooww[s]

Weyh, aku daa balik dah!

             Syiokk pi Terengganu. Best, best dari pi Kelantan tahun lepas!  Sebab paa? Padahal Terengganu bukan ada apa pown. Memang,tp aku  tatao sebab apa.  DERET!  Yang aq tao vacation kali neyh best gilaaa! HAHA . Aku da gila, mereng! Kami bertolak elok jaa jam pkul 8pg. Breakfast kat Kuala Ketil. Tak sedap, lambat! Hush, dah dah. Tengok, belum sampai lagi dah rosak kan mood aq dah. Tapa, habis makan pa semua, kami  terus naik bukit. Pi mai pi mai, pusing kiri, kona kanan, perut pun ikut pulas macam aku dok perah baju kat asrama SMSKP tuhh. Bukan nak buang air besar ehh, tp cik Aufa neyh nak muntah. Keluar habis roti sardin yang aku makan pagi tuhh. Nasib baik tak sedap, tak lahh rugi sangat!   4 kali muntah je.

     Kami sampai kat pusat bandar Kuala Terengganu, tepat pada pukul 4 petang. Cuba korang bayangkan berapa jam, punggung aku crem dok dlam Estima puteh makk aq tuhh? Fuhh! Ok, masa unutk mencari hotel penginapan. Kami round, hotel pertama dijumpai, SERI MALAYSIA. Tapi ayahku tak mau. Tak best lah, ruang sempit lahh. Aq fine jewr, lagi pown tukang bayar ayah aku kan, bukan aku so ikut ckap dia aa. Last2 kami menginap di Tanjong Vista, sebuah hotel 14 tingkat berlokasi strategik berhampiran pusat bandar * ehh, mmg dalam pusat bandar pown*, dekat jugakk dengan pantai Batu Buruk. 
     
    Style bak unk. Aku dapt bilik asing lagi alaa, seperti sebelum2 neyh. Sejak aku meningkat menjadi anak dara cewaah! abah betul memahami kehendak aku untuk bebas! HAHA . Masehh abah, along sayaaaaang abah, muaahh! Aku ada amik pic bilik tuhh tp adik aku dengan bangang nya pi delete. Penat amik tao!!!  Geram cekk. Sudah sudah! Kami melancong byk tempat. Aku tak larat nak tulis dan ampa tak larat nak baca kann? Haa, ampa tengok aa sendiri. Senang ;D

Pemandangan dr bilik hotel. Cun kann?

My hot-hot stuff.

My totally SUPERB!

Masjid Kristal. Waa~~ Lip lap!

Area Masjid Kristal tuhh jugakk. Romantik gilaa pokok depa ;D


Wif my cute NyuNyu!

"Along panas neyh, bah!"

Congkak besar punyaa!

Owh, sebelum pergi ke pic terakhir... Aku nak habaq maiyh kat korang neyh. Aku ada beli tudung baru. Cantik tudung tuhh, purple. Adik aku kata macam pakai shawl. Tapi kenyataan nya aku tak pakai shawl dan tak reti pakai shawl pown. HAHA . Ehh, neyh pic terakhir taww! Bukan tamao ltak pic byk2 tp takut load lambat satgi, korang aa tekan pangkah terus. Kk, Aufa nak shut down neyh. missLap-Topty daa panas. Semua barang aq ada nama: mp3 aq bg nama Mrs Cloud, laptop punya nama missLap-Topty, ansetnye nma cikHandy. Wahaa~~ Bubye! Sebelum tuhh..



Kami nak bajet dulu bley?
    
©