L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Attention ~ Perhatian !!!
Saturday, June 4, 2011 | 0 meooww[s]

       U-Kiss  ngan BEAST nak dtang Malaysia bulan neyh ngan bulan depan. Syiokk! Korang, beli tiket cepatt pastu sedekah kat aq ehh. HAHA . Just kidding. Smile..

    Tapi bukan tuhh sebenarnya.  Perhatian korang diminta untuk neyh. Dengar betul-betul. Ehh, dengar plakk. Sorry ehh. Buka mata tuhh luas-luas. Tengok, baca elok-elok apa yg Aufa nak tulis neyh.. 

I'M GOING TO TERENGGANU TOMORROW!

Waa~~
   
   Excited trokk neyh. Perjalanan jauh aku nak terokai esok. Naik Estima ibu sambil dengar mp3, lagu Kpop opkosss, memerhati dunia. hujung tahun lpas pi Kelantan , kali neyh pi Terengganu plak. Cukuplah sempurna 1 Malaysia aku round. HOHO . Trokk sangat kaa aq excited neyh? Mesti ampa kata, " Eleh, setakat Terengganu je pown, bkan New Zealand!". Aku tao mesti ada sorang drpd pembaca kata gutu. 
   
  Aku nak bagitau neyh.  Aku tak pernah langsung sampai Terengganu. Sebab tuhh aq excited terlebih. Mungkin korang dah sampai Terengganu kann?  Aku dengar cite Terengganu neyh best. Ada penyu, kopok lekor, batik , Masjid Kristal. Waa.. Tak sabar NYA! Korang nak kirim apa2? HAHA . Tulis kat chatbox sna tuhh >>. InsyaALLAh aku tak belikan. Hehe . Owh, aku pi sna untuk 3 hari 2 malam kot...

                        Terengganu, here I come!

  Bubye katil, bubye bantal bucuk, bubye buku-buku, bubye muka buku, bubye laptop ehh. Laptop aq bwa aa. Klou hotel tepi pantai tuhh ada WiFi aku on aa... Anda! Bubye jugaa ya.

P/S : Mr Belogg tersayang, jgan rindu aq ehh?


©