L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Tak Sedar Diri Lagi Kaa?
Sunday, July 31, 2011 | 0 meooww[s]


Salam siang sayangs!

Apa kabar weyh? Sihat? HAHA . Aku? Sihat + much-much happy . Sebenarnya, aku baru balik dr Lost World of Tambun neyh . Best gilaa >,< ! Weyh Aufa, unk dah nak amik PMR pown sempat lagi bercuti kaa? Whoah, hebadd!
Aku err .. sedar, bukannya ta sedar, tp orang dah ajak kann? Mana boleh tolak? Tolak rezeki namanya tuhh . Oke , aku dok sna sponsored by TUDM . Setaii kan? Bilik parents ngan bilik aku asing2 , setaii lagi kan? Aku banyak terperap dalam bilik sebenarnya , segan nak terjun kolam . Kawan abah banyak . Cehh, mula2 nak tunjuk baguih anak dara Cik Azman neyh tp bila dok sorang2 dalam bilik dr kul 11 pg spi pukul 4.30 ptang mmg membosan kan. Macam paa lagi .

Tapi sebelum abah masuk tuhh, abah bwa aku pi Giant. Makan . Outing ngan abah ja, bukan dengan yang lain , syiokk siot! Abah beli macam2 takut aku bosan . Thanks abah, love you .. Weyh, korang ushar gambar cukupkowt nohh?


Hak milik cikAUFA shj . Thanks abah <3

Tabiat aku , amik pic bilik hotel . HOHO

Benda chomell dalam bilik air 6,6

Kongsi mau?

Abaikan siPINK ~~" .
Tengok adek aku yang hitam tuhh =P

Oke , need to leave Baby Bloggie now. Homework memanggil neyh . See ya!




©