L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Tak Bertajuk kowt~~
Saturday, August 27, 2011 | 0 meooww[s]

Salam Ramadhan semua ..

Lama dahh tak posting . Kan kan? Sorry ehh . Agak busy , penat study untuk Trial . Tapi la neyh free kjap . Itu TERlebih enjoy sampai telupa yg aku neyh ada Baby Bloggie =,,= . Okay , camne puasa . Okay kan? Aku puasa neyh tak terasa posa pown . Busy sgt . Tapi aku puasa lah jugakk . Aku tak lahh mcam segelintir manusia yang tak puasa walaupun hakikatnya dy buley posa . Nak kata tak Islam , Islam . Melayu tulen .

Isy isy .. Manusia zaman neyh laa . Terok ! Dah unk Aufa , buat perabihh pahala puasa jaa . Okay stop. Senyum . Haa , tuu trademark aku . Ada sorang bdak f1 kat sekolah aku tuhh , suka tegur aku . Suruh aku senyum . Dia kata muka aku berkedut aje . Kawan2 aku pown kata , klu aku duduk sorang kaa , senyap kaa mesti berlapis-lapis kedutan kat dahi neyh . So semperna bulan serba mulia neyh acece .. aku ada satu lagi azam . Senyum .

Cerita baru . Bulan puasaa tak bulan puasa . Berat dan lemak kat perut neyh mkin bertambah . Syik kan? Kann? Tengkorak engko ! Mana best? Aduhaii, bila time prut neyh mau kempis ? Bila perut neyh nk jd mcam perut Rozita Cik Wan tau?

Oke , tadi aku tahan lapar tengok ibu buat kueh raya . Aww~~

©