L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
JANUARI '12
Thursday, February 16, 2012 | 0 meooww[s]

Hey Awak . Rindu saya kann ? Saya lagi rindu awak awak awak . Perghh! Cepat asah parang . Hehehe . Seyezly . Aku rindu belog aku weyh~ HAHA . Ape cerita beb?! Angkat phone , calling callinh la nohh . Dua hari je neyh . Kk , senyum (: Banyak benda nak di buat neyh . Mari kita scroll ke bawahh ples rewind apa yang dah jadi pada Januari 2012 . Yaa , sila scroll sila scroll .

1.BUDAK BARU . Well , thats cool , I mean totally cool ! Sumpah kekok gilaa jumpa budak yang sma unur tapi tinggi tinggi belaka . Haissy . Terasa tercabar plak . Grrr ! Al-maklum lah~ Aku neyh tinggi 155 cm jaa . Depa tuhh ? Tatao , dan tamao amik tao pown . Cikgu-cikgu kat SMSKP tuhh selalu kata , budak baru mesti hebadd plus bagus daripada kami . Betoi kaa weyh ? Uwekk . muntah muntah tepi aa weyh . Puihh puihh . Emm , maybe diorang tuhh bagus tapi kami lagi bagus kan , Valiant Gene . . Kan kann ?

2.BELAJAR ? KELASLAH WEYH(: Kelas aku tahun neyh macam @#$^& !!! Tensyen bhaii tensyen . Kenapa ? Mai interviuu aku sendiri . Cerita lagi best , real , mantap bila kita dengar dari baca kann ? Yahh~ Pepown , apa yang aku nak kata kat sini : Klou unk dah pandai sangat kan , baik quit belajar , betol tak ? Buat apa buat benda gutu , baik belahh tak pasai2 satu kelas kena bala unk . Pergh! Unk orang first aku kata tuhh . Sabar , Aufa sabar .
Terasa amik , simpan elok2 !

3. ADD-MATHS. Okayy , ini subjek yang paling hensem , tough , paling macho sekali yang aku tak boleh runtuhkan dia . Dia dah putuskan beberapa urat saraf aku . Minggu neyh saja 4 hari berturut-turut aku dibelasahnya . Pheww! Minggu neyh ada pertukaran jadual , itu pasal habis penyek aku dibuat nya . Alahai~ Be nice to me okayy , sayangku Add Math ?

4.BERUBAH HATI . Aku tengok seorang hamba Allah neyh . Nice , not bad at all . Sumpah waktu tuhh aku gilaa . Ada lesung pipit dia weyh . Dimple ah dimple ^^ Tapi bila tengok dekat baru perasan , dia neyh err , kulit wajah dia tak sama rata . Got what I mean ? Ohh , thanks . Sebab aku mmg tak boleh dengan orang yang berjerawat neyh . Please lahh ! Aku rasa nak amik OXY tonyoh kat muka dia .

Samapi sini dulu cerita aku . Nanti kita talking talking ehh writing -writing lagi ehh ?

MOOD : Nak tukar skin baru :DD
©