L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Mianhei ~ Im sorry ~ Maafkan aku .
Friday, February 17, 2012 | 0 meooww[s]


Tepat pukul *kerling-kerling jam* Haa , tepat pukul 11.24 malam . Tangan aku menaip . Aku taktao apa yang aku rasa neyh . Tapi aku nak mintakk maaf kat korang suma , lantak lah korang kenal kee tak kenal ke maafkan je lahh hamba Allah yang satu neyh . Aku takut weyh~ Takut, you know .. kat muka bumi neyh macam-macam dah jadi . Aku neyh banyak mengumpat , sakitkan hati orang , maki-mamun anak orang ehh .. maki-mamun ? Biar pi lahh . I really sorry okayy ? Yang dah hidup ngan aku neyh terutamanya budak KUPSIS . Sorry ehh , juniors , kawan , seniors semua . Aku tak perfect mna pown . Kalau tak puas hati kat aku, tegur nohh . Jgan kutuk belakang tao , kang nanti aku angkat parang ligan engkau keliling kereta pengetua satgi kowt . Hehe :) Kali kedua , maafkan aku la nohh ? Aku tao aku banyak salah kat ampa semua ..


Kali ketiga ~ Forgive me ? Pleaseeeeeeeeeee ..


Sorry okayy ? *wink paling ikhlas neyh*
©