L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Kau Pernah ?
Thursday, May 31, 2012 | 0 meooww[s]

Hello earthlings .

Senyum dan tarik nafas dalam2 sebab sekejap lagi aku nak pi hentam orang . Ohh , abaikan tajuk tuhh sekejap . OMG! Ape ke patut kutuk kelas aku walaupun sebenarnya tuhh kelas kauu? Ehh , cik Kiah, result kau hebad then kau bagitau orang , then kau kutuk budak kelas aku *sekali-sekali dengan aku , kau hangkut* . Amboiyh .. kau kata kelas aku not open minded . Ohh, hebat kau ehh . Kau belum kena tembak dengan pistol Nerf aku kowt nohh? Kau tringin ?Its NERF OR NOTHING!! Kalau kau tak sukaa duduk kat sini , kau bleh blahh . Tak payah buat solat sunat istikharah kaa soat sunat hajat . Tak payah !



Drop the subject . Aku pergi bercuti . Sapaa jelez ? Jelez lah banyak-banyak sebab akuu pi tengok kawan akuu kat Zoo Melaka . Fefirst ayah aku kata kitaorang akan melawat long-long relative friends aku . Aku pown "okay jom" . Elok sampai ayah aku bwa aku pi kandang Chipanzee . Aku pown err.. kfoineeeeeeee~ Aku just pusing Bandar Hilir Melaka untuk 3 hari then balik KL . Tak pi mna sangat pown . Naik bot ke Sungai Melaka dengan mamat gatal memang rasa nak panah mamat tuhh dengan kuasa ajaib aku doee . Aku jumpa Pikah weyh , dia lawa pakai baju kurung . Punyelah kecik Malaysia neyh sampai 3 kali jumpa kat Bumi Melaka tuhh .HewHew~

Bila sampai KL ayah aku ajak tengok wayang . Mula2 ingatkan ayah aku main2 je , tapi bila dia bwa aku sefamily pi Space U8 bru aku percaya . Sampai2 ja , kami bincang nak tengok apee . Aku ngan abah ngan boby nak tengok Snow White and The Huntsman tapi yang lain pakat nak tengok Aku Ada , Kau Ada ? Pakat tegang urat , nak pilih tiket ja pown . Last-last sekali geng orang puteh mengalah . Naseb baik cerita tuhh best , kalau tidak aku ketuk kepala tukang jual tiket tuhh .
©