L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Title : None :)
Thursday, July 19, 2012 | 0 meooww[s]


Human are totally not perfect . But they do when they are totally enjoy with what they have done . So , respect them . Their words , their work .




Hush , hebadd kan ayat akuu? Seriously , i really really meant it . Suka hati mak bapa au lah kalau ayat tuhh salah sebab tuhh sendiri ayat aku . Ini semua penangan petang tadi waktu kena hujan sebab nak amik buku 50 Daily Conversation In Life pebenda tahh untuk masa PSk yg telah diajar olah pengetua aku sendiri . Kenapa tak percaya? Ehh , ini real lah! Pengetua korang ada masuk kelas ajar Sivik ? Ada ? Ada? Actually dia telah merampas masa tidur akuu i mean masa Sivik aku yg patutnya masa cikgu Laila . Adehh , haru betol . Sekarang aku dah demam . Demm! -___-' Bangang kan?!Takpalah . Actually banyak aku nak cerita tapi aku rasa tak sempat . sekarang selsema aku dok kat tahap 2041 . Tisu budak dorm ngan budak kelas habis aku bantai tapi lega-lega pown . Haii~ Lepas buka sekolah harim tuhh aku ada lawatan pi KL . Aku tak ceritaa lagi ehh?Aku post gambar pastu korang buat ayat sendiri boleh ? Boleh balajar BM sekali kan? *sapa rasa nak tendang aku baiktendang cepat*
From left : Hazirah , Hajar , Syira , Fiza, Cheah , Eyja ngan Akuu ~

Kami kat SnowWorlds , babes :)


Tengoklah yang kot kuning , anset putehh tuhh . Comel kann?

Korang kena paham . Kami neyh budak sekolah ..

Ohh , last day :(

Sory tak dapat upload banyak sebab encik Internet busy dengan bini nombor lapanbelas dia . Aku amik gambar yang aku suka ja . Hmm , actually aku dapt pemgawas percubaan . Dulu waktu form 3 aku prefect dah . Tapi time tuhh , prefect form 3 tak giat pown . Hanya atas sijil ngan jawatan jaa . Sebab kalut dengan PMR kann ? Tapi bila kena jadi percubaan balik neyh
mesti kena dapat jugakk kan title prefect tuhh . Bukan lah aku neyh terhegeh-hegeh sangat tapi bayangkan lahh .. aku dah pegang prefect setahun tengok2 tak dapat . Tak ke haruu ? Aisehh Aufa , sabar . So kena bagi ada nampak ciri-ciri lah sikit , kann ? Tapi aku takut , takut sebab tahun neyh dah kena jadi serious *walaupun muka neyh haram tak garang macam harimau langsung* . Aku tak naklahh tergedik-gedik melapor benda yang aku sendiri dah tahu benda tuhh salah . Tapi pleaseeelah . Hormat aku sikit jaa , cover-cover sikit biar aku tak rasa bersalah 'lindungi' korang . Boleh kann :) Budak KUPSIS , kalau aku over , tolong tegur dgn berhemah . Again , boleh kann?

Harap korang paham ayat kat ats tuhh . Thats my wish . You re my fairy . You help me to makeit become reality . I love you :)))





©