L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Me Serres Fort
Thursday, October 25, 2012 | 0 meooww[s]

Salam malam Khamis semuanya .

Adehh . Lama betul tak menulis kann?  Rindu plak nak tengok belog neyh haa . Keluar matahari nanti hari khamis dah , ibu kata elok puasa . Dapat hapus dosa satu tahun sebelum dan satu tahun kemudian . Syok kann ? Nak join ? Jom , tak payah isi borang pown . Korang niat , sahur . Habis dahh . Acece~ Belagak jadi ustazah aku ehh ? al-maklumlah , sekolah aku dilawati para pelajar dari sekolah pondok *keningkening* .

Okay , aku nak bagitau aku exam 3 minggu . Hebad kann ? Pagi petang siang malam aku  kelek buku memanjang . Aku pecah rekod baca buku time 5 pagi , punyelah takut Chemist gagal . Hush~ Muntah biru , kuning , hijau memang telah lah kann ? Makan 4 senduk pun betul gakk , tensyen punye pasal .  Doakan lah aku lulus , bolehkan ?  Ehh , Selamat Hari Raya korban untuk semua ehh ? Kang pas-pas lah sikit daging tuhh . Buat daging bakar cicah dengan air asam sedapp kann ?



Selamat Hari Rayaa :D
©