L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Que Sera-Sera E:
Thursday, October 4, 2012 | 0 meooww[s]

Hello earthlings .

 

Dah berhabuk-habuk belog neyh aku tinggalkan ? Adehh , haruu~ dunia akhir zaman , semua pakat sibuk nak buat-buat macam macam tak? Akuu dok kat sekolah ja . Satu tempat tapi aku rasa dalam satu hari tuhh ada kut lebih 10 000 langkah aku berjalan . Bagus aufa . Kempen Kesihatan Jantung . A'ah , bagus lah engkau . Nak terlucut kaki-kaki aku neyh tau tak ? Kurus nya tak pown *sigh* Life must go on kan kan kan ?
SNSD ngan TVXQ dah bawa keluar lagu baru . Korang dah tengok ?

Sory untuk post empat kerat . Mood masih berangin kencang sebenarnya neyh . Grrr! Fefirst , sejak jadi TRIAL prefect neyh kena bajet bagus tunjuk baik takk ? Penat akuu di buat nya . Kalau tidur dalam kelas time Bio atai Pendidikan Islam , mana main tindur tersengguk-sengguk . Kawan streching tangan menguap letak kepala atas meja terus . Ada aku kesah depaa kata apa . Kalau tidur sambil jual air nira tuhh maksudnya , penat kalah orang banting padi lah kan ? Naseb baik cikDIN ngan Hajar paham akuu . Kekeke~ Sayang korang .

Minggu depan aku exam akhir tahun . dah cukup empat tahun aku belajar kat situu kan ? Laneyh pown dah empat belas urat saraf akuputus , kau tahu ? Addmath , kimia berbagai . Adehh , dengar cikgu Addmath berapi-rapi pulak kan ? Memang sedaplah kalau gagal lepas neyh . Geng-geng kelas aku semua pakat target dah nak duduk kelas tengah . Akuu ? Erkk~ Entah lah Tuhan jekan yang tahu . Nanti tolong doa kat aku sama tau . Bagi dapat top100 macam pertengahan tahun dulu-dulu neyh . Kalau tidakk jenuh hampa tadah baldi untuk aku menangis nanti . Comfirm punyelah , kalau aku ada subjek gagal family holiday ke Legoland CANCELLED ! Huaaaaaa~ Tak ke haruu ? Sob Sob Sob~




Aku babai dulu okay ? Adioss! 
Pelik tapi aku sukar perkataan 'Adiosss' neyh . Kau yang ajarkan ? Terima Kasih .

GOOD LUCK untuk form three . Semoga Suksess! Fighting~

©