L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI

Thursday, November 22, 2012 | 1 meooww[s]

Assalamualaikum :DD

Lama tak berhubung kita neyh kann ? HOHO . Memang , sebab aku sekarang neyh tak duduk kat rumah . Terperuk kat hujung kampung tengah-tengah ladang getah . Ouch , amat menyakitkan hati bilaa tak dapat connect dengan internet . Aku tatao kenapa akuu bangang sangat hari neyh  =..=' Nak tahu dah berapa lama akuu dok sini ? Sejak hari first cuti sekolah start . Aku tak berpeluang dok kat rumah sebab parents aku i Paris tak ajak akuu . Seronok kan? Memang hiaww hiaww ponn .

Aktivit akuu kat kampung neyh ? Emm , pergi cabut padi , toreh getah and so on ~ Tak percaya ? Mai tengok aku dalam mimpi . Serious , dok kampung aku tatao nak buat apaa . Botak rambut aku sebab asyik sikat rambut jaa , habis dah boring sangat dah kan ? *sigh* Sebenarnya , aku nak balik rumah . Tak nak dok sini , menumpang dengan mak sedara memang bukan hobi aku . Teringin nak balik rumah , serious akuu kata . Aku nak balik!! Sekarang neyh sedang sibuk mencari alasan untuk balik . Tapi ada kaa? Haisy , sabar jelah Aufa oii . Kann ? Tunggu sampai ibu balik , abah balik . Awww~ aku rindu kat boboy . Boboy rindu kat along tak ? Sebak bila dengar boboy cakap dalam phone hari tuhh :') 


 

Sabar Aufa , sabar . Nanti depaa balik jugak kann ?

Akuu nak balik :((

©