L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Da Memoir ((;
Wednesday, November 14, 2012 | 1 meooww[s]

Assalamualaikum semuanya . 

Dah bertahun aku tinggalkan baby bloggie kan? Hari neyh baru berkesempatan . Itupun lepas habis tengok Running Man . Lepas neyh nak rush ke DailyMotion plakk , tengok Adam dan Hawa . Sweet-sweet gituu ^^ Dah cukup 11 bulan aku belajar kat kelas 4 Fikir , macam bajet muda lagi , boleh hidup lama lagi padahal SPM dah ketuk pintu rumah , nak ambush aku dengan buku setinggi menara KLCC tak masuk lagi kerja rumah Cikgu Midie . Have a Fun Holiday with Physics . Oh yeah Aufa , hidup kau rock ! Aku tahuu ==' Ibu dengan abah dengan boboy pergi Paris . Tinggal aku kat bumi tercinta tanah airku dengan adik-adik yang langsung tamao dengar cakap aku . Kadang-kadang rasa macam nak gigit kasut adan jugakk . Sabar Aufa , maintain cute-cute . 

Okay , last day sekolah . Biasalah , berkumpul tengah dataran , dengar Puan Rafeah punya ucapan dan boleeh blahh . Syok ja tengok depa . Aku mood nak balik takda lagi . Naseb  baik ada Hajar , Swagg ngan Hazirah . Tapi Hazirah sat ja , sebab mak dia nak mai dahh . Tapa , aku salam , cium , babai dia , tinggal kami tigaa . Duduk kat meja cikgu testing nak mengajar budak dua orang lagi tuhh . Last-last semua pakat busy ngan phone masing-masing . Agak sedikit berasamm kami di sini >< Teringat waktu fefirst time aku dapat tau kelas neyh . Teringat lagi susah-payah time belajar AddMath . Empatbelasribu urat akuu putus sebab subjek senang gegaban tuhh . Tuhh tak masuk lagi kena ulang-alik dari kelas ke makmal Sir Viki sebab suka sangat tinggal barang . Siap suruh aku belanja KFC lagi . Itu jaa yang dia reti cakap , ohh dengan nasi kuah cabai . Sounds funny but it was a memoir here ^^

Kyaa! Seronok kalau ingat balik kenangan lama kann ?



Banyak lagi sebenarnya . Malas nak mengupload . Encik Internet geram kat aku leteww~


Gambar neyh cute kan ? Aku sukeeeee .


Salam Maal Hijrah ehh?

©