L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
17th December
Monday, December 17, 2012 | 0 meooww[s]

Assalamualaikum cutie pie .

Dah cukup sebulan seminggu dah ibu ngan abah ngan boboy pi Paris . Hew hew ~ Excited jumpa diorang balik . Syukur Alhamdullilah . Btw , homework baru nak sentuh . Dah 17 december dah kann ? Tarikh untuk homework lah tuhh .


Sekarang aku ditimpa bala lagi . Berat badan dah naik satu kilo dan itu maknaya , aku makin melebar . Tingginya tak menambah pon . Senyumlah kau , gelak kat aku . Susah hati sebab tak sampai 2 minggu dah pon sekolah nak buka . Nak naik form five aku neyh kan ? Muehehe~ Bagaimana pun , aku akan usahakan jugak . Takkan nak menembam kan . Tapi jangan risau , Aufa Athirah takkan tinggalkan nasi . They are my favorite . Terima kasih .



Nota Kaki : Aku baru tetinggal homework kat kampung ://
©