L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Dear Diary,
Wednesday, December 26, 2012 | 1 meooww[s]

Assalamualaikum semuaa :DD

Hari neyh hari Rabu , sweet date 26 December . Yeah , tweet dalam twitter bukan main kata nak buat homework yang tinggi macam eiffel tower tapi last-last dok depan lappie jugak . Terkutak-katik tangan menaip neyh haa :D Hidung soot-seet dari bangkit tidur tadi . Oh , hari neyh angin kuat kann? Penat akuu mengutip baju yang berterbangan . Hampeh , punye intro =='

Tiba-tiba teringin nak buat entry pasal hidup kat asrama neyh . Eh yakaa? HAHA . Aku tahuu . Time form one dulu , memang skema teruk lah. Muka belemoih habehh . Homesick tak payah dok kata , eksyen pi tandas selalu . Rupa-rupanya menangis dalam tandas . Poyoo betoll . Tapi bila dah naik form two , ohoh dah besar sikit . Tapi aku stay pndek , tak pernah berubah . Cuma bila nik form three neyh baru sedar , kena belajar elok-elok lah , apalahh . Time tuhh aku takut sangat . Boleh kah aku dapat straight As ? Aku rasa macam tak usaha apapunn . Muka buat kering hati kecut kempit dah haa . Satu hari tuhh , aku sembang ngan kak cik , boleh ke aku neyh . Dia kata "Boleh ehh Aufa . Kita usaha macam2 , pi kelas tuhh lah kelas neyh pagi petang siang malam" Oh yeah , kak cik . Thanks :'D Teringat lagi , time PMR paper Inggeris, malam tuhh kami study dekat lorong bilik guru sebab library form lain gunaa . Sedih gilaa time tuhh . Aku yang bukan librians neyh pown kena cuci lantai library , ngat paa? Sumpah lah time tuhh memang panas hati semua cukup . Tapi bila kenang-kenang balik , gelak guling-guling pon ada . HAHA .


Sekarang dah naik form four dah . seminggu aje lagi naik form five . Officially senior . Awww~ Time form four , serious aku cakap . Yang paling best dorm aku lahh . Hehe ,  kalau pulang dari balik bermalam ajee pasti berjaga budak dorm aku sebab nak dengar cerita yang sumpah mengarut gilaa . Macam nenek bagi cerita kat cucu , ini aku bagi cerita fanfics kat budak dorm . HAHA . Kalau kena time Ustazah Betty yang bertugas dengar ja suara dia , semua pakat lompat atas dan bawah katil . Lantaklahh katil sapa pun . Kalau time dok sodorm dengar warden mai celapak sembunyi kain telekung cepat-cepat . Takut kena rampas . Eh eh , tahu sodorm apee? So lat dalam dorm . Memang cari nahas ah kalau sodorm , malas ke surau semuanya .Ahh , seriously I miss the moments .


Dan sekarang aku dah form five . Not now , but in anothers day . HAHA , muka watlek tapi hati sumpah cuak . aku dok kelas dengan hampir kesemuanya tak pernah aku dok sebelum neyh . Mintak-mintak depaa nanti happening ^^ Aminn .


Panjang kan entry kali neyh . Lenguh mata memusing membacanya . HAHA . Padan mukaa . So tahun depan , aku amek SPM . Wish me luck tao ? Dengan itu , aku berazam /keningkening/ Aku takkan bukak FB aku untuk berfoya-foya lagi . Whoahh ! So lepas neyh kalau nampak aku on FB , cepat-cepat halau aku keluar tao ? segala kerasama yang diberi didahulukan dengan ucapan terima kasih . Aww~




Bye cutie . See you soon !
©