L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
The Sixth | 29th Syaaban
Tuesday, July 9, 2013 | 1 meooww[s]

Salam Selasa .

Pukul lima lima dua puluh lima minit petang dan aku tengah menghadap lappie . Tengah reka ayat pendahuluan untuk post yang tak ketahuan sekian kalinyaa . Sajaa nak bagitau minggu lepas hari Jumaat aku pergi dengar ceramah under Pandu Puteri dan aku jumpa bestie gilaa aku time aku sekolah rendah dulu . 

Tapi kami awkward . Awkward gilaa .

Tiga bulan . Tiga bulan tak hupdate belog sampai jadi kekok dengan dashboard belog aku sendiri . Terlalu banyak menghafal chemistry punya formula buat aku jadi bengong pasal nak handle belog kesayangan yang suatu ketika dahulu jadi kebanggaan . Tapi sekarang , aku naik keling dengan internet sebab sibuk dengan preparation untuk exam . Sangatlah tipu . Hewhew .

Internet lambat . Siput cap ayam laju lagi .

Ahh , sukan tahunan dah habis . Alpha stay , forever nombor duaa . Sampai mati pun InsyaAllah nombor dua . Kulit burn , thanks untuk sel kulit yang cepat bertindak bertukar menjadi banyak gelap untuk menghalang sinaran matahri merosakkan kulit . Syukur . Kulit aku dah macam kopiko duo . Atoo~ By the way , trial SPM selepas raya weh . Sebulan lagi , comel kan . Physics , Kimia , Bio aku tak khatam lagi . Masak lah aku lepas ni . Ngeh :3 Tapi sebelum tuhh , aku nak bagitau . Tahun neh tahun last aku puasa dekat bumi Sekolah Menengah Sains Kubang Pasu T.T Lima tahun dah aku sahur kat situ , lima tahun dah aku berbuka kat situ . Another moments .


Aku letak sikit punyaa BESAR poster tuhh . Lawa tak lawaa tak ? Credit to the precious tumblr .

Selamat menjalani ibadah puasa buat semua Muslim dan semoga kita diberikan rezeki untuk bertemu pada malam Lailatulqadar nanti . Assalamualaikum .


©