L O V E


HOME ABOUT FOLLOW DBOARD



AUFA. 0NEEIGHT. BLURR.
Welcome welcome welcome. Do enter with a grin, wide please .



© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
29th Ramadhan \:
Wednesday, August 7, 2013 | 0 meooww[s]

Assalamualaikum .

Hai hai . Rajin pulak tak aku update blog kan ? Hari neyh dah 29 Ramadhan dah , esok first Syawal . Im going to miss this Ramadhan so sooooon . Ramadhan terakhir aku kat bumi Sains Kubang Pasu /tarik tisu/  Dah lima tahun , aku bersahur , berpuasa , berterawih kat sana . Makk , tahun depan gumanaa ? Ke Matrik kah akuu ? Ke univeriti kaa ? Tolong doakan yang tebaik kat aku nohh ? /sobs sobs/

By the way , sebelum aku berangkat pulang ke kampung nie , aku nak mintak maaf kat semua yang mengenali diri ini . Cewahh~ . Serious weh , serious /cleared throat/. Aku tahu aku banyak gilaa buat silap , cakap ikut suka mulut . Aku merendah diri , menaip keyboard memohon maaf kepada sesiapa yang singgah baca post ni , kot-kot aku ada buat salah kat hampa kaa tolong maafkan . Aufaa fail ah bab mintak maaf neh . Sorry weh sorry . Tetiba jaa buat touching bagai , ada rasa nak bagi makan kasut tak ?


Jiwang heh ? Okay , aku nak bagitau baju raya aku colourful . Tiga pasang kelabu satu , taman bunga kaler pink purple (?) satu dengan jubah kaler turqoise satu . Ohlala , memang aku berangin satu badan bila tengok ibu beli baju kaler yang aku tak berkenan . Tapi bila fikirkan balikk sebenarnya baju yang ibu pilih tu memang yang terbaik unutk kita punn , ya tak ? Ibu , meh sikit . I lebiu , sincerely along . Abah punn tadi dah bertanya , esok time nak pi mintak maaf kat dia makesure ucapan lebih tiga minit /rolled eyes/ Aku baca satu karangan esok neyh . Tengok ahh . 

Okay eathlings , selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin nohh .



Esok instagram mesti busy gila - theSHAHIRADIN 





©